PLASAREA COMENZII

Plasarea unei comenzi pe  site-ul www.premiumcenter.ro exprima acordul dvs explicit fata de cele prezentate mai jos și faptul ca aveți peste 16 ani. 

Plasarea unei comenzi nu implică și confirmarea acesteia.

ATENȚIE! Pașii pentru finalizarea comenzii sunt următorii!

Lansarea unei comenzi (electronic sau telefonic) nu presupune confirmarea comenzii si a contractului.

Etapele complete sunt urmatoarele:

  • inregistrarea unei comenzi:  se va genera un numar unic automat pentru fiecare comanda plasata;
  • preluarea comenzii de catre un agent de vanzari se va face in limita programului de lucru afisat pe site la sectiunea Contact (programul Departamentului de Vanzari);
  • confirmarea comenzii plasate se va face de catre un agent de vanzari, telefonic sau electronic (e-mail)
  • livrarea comenzii se face dupa confirmarea acesteia si dupa stabilirea detaliilor de livrare
  • in perioadele aglomerate (sarbatori legale, Black Friday, campanii de anvergura), confirmarea va fi facuta exclusiv electronic .

Nota: Comenzile care conţin produse aflate deja in promotie nu vor beneficia de reduceri suplimentare, cum ar fi: vouchere, reduceri aniversare, reduceri Corporate, carduri VIP sau orice alt instrument de reduceri

COMENZI SPECIALE

In cazul produselor aduse la comanda ferma  a clientului se va percepe un avans de minim 50% . Demararea comenzii se va face in urma unui contract de avans incheiat intre PREMIUMBRAND S.R.L si beneficiarul comenzii . In cazul in care beneficiarul se retrage din contract, dintr-o cauza independenta de vointa PREMIUMBRAND S.R.L, aceasta nu va fi obligata sa returneze avansul achitat de catre client.Avansul va fi restiuit de catre PREMIUMBRAND S.R.L in cazul in care, contractul incheiat cu beneficiarul nu poate fi onorat in termenul comunicat acestuia.

PRETUL SI STOCURILE  PRODUSELOR

Preturile si stocul produselor sunt actualizate de la un interval de 24 de ore pana la 5 zile zile. Preturile din comenzi si proforme sunt valabile 3 zile lucratoare de la data emiterii acestora.

Stocurile nu sunt actualizate automat , motiv pentru care disponibilitatea si confirmarea comenzii se comunica de catre un operator !

Premium Center isi rezerva dreptul de a anula comenzile plasate pe produsele fara stoc!

In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a ANULA comenzile ce contin aceste produse si de a anunta clientii in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Stocul produselor comercializate de catre magazinul online PREMIUM CENTER este mentionat astfel:–

  • IN STOC: produsul se afla in stocul fizic si se poate ridica / livra in baza unei comenzi online,DUPA CONFIRMAREA COMENZII.Comenzile produselor cu statusul DISPONIBIL vor fi onorate in ordinea cronologica in care sunt inregistrate in baza de date. Toate produsele afisate cu statusul DISPONIBIL au un numar limitat de bucati. Updatarea stocurilor se face conform celor mentionate mai sus  – in consecinta pot aparea situatii in care un produs comandat cu status DISPONIBIL sa devina indisponibil in cazul in care acesta a fost confirmat pe o comanda anterioara.–
  • LA COMANDA : Produsul nu mai este pe stocul vanzatorului . Prin apasarea butonului LA COMANDA se genereaza un mesaj automat prin care vanzatorul este anuntat de interesul dvs de a cumpara acest produs. La revenirea produsului in stoc, un agent de vanzari va va contacta pentru finalizarea comenzii.–
  • STOC EPUIZAT:produsul nu mai exista in stocul vanzatorului.–
  • PRECOMANDA: produsul este disponibil doar in sistem de rezervare. Producatorul isi rezerva dreptul de a modifica, fara preaviz, data de lansare si pretul produsului.

GARANTIA PRODUSELOR 

Toate produsele comercializate de catre magazinul online Premium Center(www.premiumcenter.ro), beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si conditiilor comerciale ale producatorilor si distribuitorilor – toate produsele sunt in ambalaje originale.

Garantia produselor comercializate de catre Premium Center este asigurata de catre service-urile autorizate ale producatorului.

Produsele deSigilate beneficieza de aceleasi conditii de garantie. Acestea sunt produse expuse in magazin,care pot prezenta urme cosmetice,  in stare perfecta de functionare.

MODALITATI DE PLATA

Toate preturile afisate pe site-ul www.premiumcenter.ro includ TVA (19%) Timbrul Verde (pentru produsele care conform legii primesc taxa de timbru verde)

Plata produselor se efectueaza in numerar/cash, la livrarea produsului, prin credit/debit card la plasarea comenzii online sau prin transfer bancar.

INFORMATII PRIVITOARE LA LIVRARE

Termenul de livrare este de maxim 48 ore, socotit de la data preluarii si confirmarii comenzii dumneavoastra. Acest termen poate fi modificat din motive independente de vointa noastra. Taxele de livrare sunt calculate cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclus si sunt urmatoarele – pentru comenzile in  valoare de pana in 999 de lei taxa de curierat este de  25 de lei. Pentru comenzile de la 999 de lei , transportul este GRATUIT .

Livrarea se face de catre o societate de curierat, la domiciliul clientului, in termen de 24 Ore de la expedierea comenzii, si poate ajunge la destinatie dupa maxim 72 ore. In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresa sau puncte de reper, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri inainte de finalizarea comenzii. In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediat, veti fi instiintat prin e-mail sau telefonic de catre noi. Coletul poate fi preluat de orice membru al familiei. Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens. In unele cazuri, produsul comandat poate fi inlocuit cu unul asemanator daca dumneavoastra doriti si sunteti de acord cu acest lucru.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare.

RETURNAREA PRODUSELOR 

Returnarea produselor se supune legiilor in vigoare precum si unei politici proprii de returnare in unele cazuri.

Toate detaliile despre returnare se regasesc pe pagina dedicata:

Politica de retur

DREPTURILE DE AUTOR

Intregul continut al site-ului www.premiumcenter.ro, incluzand, texte, imagini, grafice, elemente de grafica web, scripturi si orice alte date, este proprietatea PREMIUMBRAND S.R.L. sau a furnizorilor sai si este protejat conform Legii drepturilor de autor si legilor privind dreptul de proprietate intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul scris a oricaror elemente de pe site-ul www.premiumcenter.ro, sau a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Pentru a reclama drepturile de proprietate intelectuala puteti folosi adresa de mail office@premiumcenter.ro

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite fara consimtamantul dumneavoastra in caz de litigii/dispute privind fraudele la plata catre urmatorii destinatari: Bancile implicate in platile online, Organismele Internationale de Carduri si Furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii, catre institutiile abilitate.

In conformitate cu dispozitiile Legii nr.677/200, clientii nostril au urmatoarele drepturi,:

Pentru detalii, va rugam sa consultati sectiunea dedicata politicii GDPR

1)  Dreptul la informare (art.12)

2)  Dreptul la acces la date (art.13) – dreptul de a obtine, la cerere si in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de operatorul de date.

3)  Dreptul la interventie (art.14) – dreptul de a solicita operatorului de date, printr-o cerere scrisa si in mod gratuit, urmatoarele:

  1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor incomplete, inexacte sau prelucrarilor nelegale;
  2. transformarea datelor personale nelegale in date anonime;
  3. notificarea tertilor cu privire la operatiunile prevazute la lit. a) si b).

4)  Dreptul la opozitie (art.15) – dreptul de a se opune, in mod gratuit si printr-o cerere scrisa, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca datele care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari.

5)  Dreptul de a se adresa justitiei (art.18) – dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea drepturilor garantate de lege si care au fost incalcate.

6)  Dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere (art.25).

Responsabilitati privind produsele

PREMIUMBRAND S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta responsabila pentru orice pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site, in alte scopuri decat cele mentionate de producator. Returnarea produselor se poate efectua in conformitate cu dispozitiile  OG Nr. 34/2014, iar pentru mai multe detalii va rugam sa vizitati sectiunea “ Schimb/Returnare produs “

Limitari privind utilizarea anumitor tehnici de comunicatie la distanta

Art. 1. – Urmatoarele tehnici de comunicatie la distanta necesita acordul prealabil al consumatorului:

  1. a) sistem automatizat de apel fara interventie umana (automat de apel);
  2. b) telecopiator (fax)
  3. c) adresa de posta electronica (e-mail)

Art. 2. – Utilizarea altor tehnici de comunicatie individuala la distanta in afara celor prevazute la art. 1 nu este permisa daca exista un refuz manifestat de consumator.

Lista cuprinzand tehnicile de comunicatie la distanta

  1. imprimat neadresat;
  2. imprimat adresat;
  3. scrisoare tipizata;
  4. publicitate tiparita cu bon de comanda;
  5. catalog;
  6. telefon cu interventie umana;
  7. telefon fara interventie umana (automat de apel, audiotext);
  8. radio;
  9. videofon (telefon cu imagine);
  10. videotext (microordinator, ecran Tv cu tastatura sau ecran tactil);
  11. posta electronica (e-mail);
  12. telecopiator (fax);
  13. televiziune (teleshopping).

FORȚA MAJORA

Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, daca neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege, din motive independente de părți.

Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 5 (cinci) zile, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

PROCEDURA DE REZOLVARE A RECLAMAȚIILOR

Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe site-ul nostru, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea, ne va fi comunicată direct, fie telefonic, la 0722 122 181, fie prin email la adresa comenzi@premiumcenter.ro. Nemulțumirea dvs va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs, în termen de cel mult 3 zile lucratoare.

Clientul declară că este de acord să nu facă publice aceste nemulțumiri (pe rețelele de socializare, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Companiei prin aceste acțiuni.

MODIFICARI ALE TERMENELOR ȘI CONDIȚIILOR

PREMIUMBRAND S.R.L își rezervă dreptul, de a efectua schimbări în orice moment cu privire la conținutul site-ului www.magazinultau.ro , politica, termenii și condițiile de utilizare, fără a fi necesară o notificare prealabilă către utilizatori în acest sens, desi vom fi atenți să anunțăm clienții despre aceste modificări.

Utilizatorul site-ului www.premiumcenter.ro are obligația de a verifica în mod regulat termenii și conditiile de utilizare. În cazul în care nu este de acord cu modificările aduse acestora de catre PREMIUMBRAND S.R.L, va înceta utilizarea site-ului. Dacă utilizatorul continuă să folosească site-ul, se considera ca este de acord cu modificările efectuate.

LITIGII

Prin folosirea,vizualizarea sau cumpararea produselor de pe acest site, utilizatorul a luat la cunostinta asupra faptului ca legile romane vor guverna Termenii si Conditiile de mai sus si orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre utilizator si PREMIUMBRAND S.R.L In cazul unor eventuale conflicte intre PREMIUMBRAND S.R.L. si clientii sai, se va incerca mai intai rezolvarea acestora pe cale amiabila in minim 30 de zile lucratoare. Daca rezolvarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta competenta in conformitate cu legile romane in vigoare.

DISPOZIȚII FINALE

Acest site este deținut de către PREMIUMBRAND S.R.L, care vă oferă dreptul de a accesa și utiliza site-ul sub rezerva acceptării de către dumneavoastră a acestor Termeni și condiții. Accesând și utilizând site-ul vă oferiți automat și neechivoc acordul pentru respectarea Termenilor și condițiilor de pe site.

PREMIUMBRAND S.R.L are dreptul de a modifica Termenele și condițiile oricând, fără o notificare prealabilă, postând varianta actualizată pe site, iar Clientul are obligația de a citi Termenele și condițiile ori de câte ori accesează site-ul. Clientul are obligația de a respecta întocmai Termenele și condițiile de pe site și nu poate pretinde și nu se poate apăra cu necunoașterea Termenelor și condițiilor de pe site, valabili la data accesării, utilizării și/sau plasării unei comenzi pe site.

PREMIUMBRAND S.R.L organizează periodic diferite Promoții care sunt anunțate pe site. Promoțiile își încep valabilitatea în momentul activării acestora pe site și își încetează valabilitatea din momentul inactivării acestora pe site. Promoțiile nu se cumulează între ele sau cu alte reduceri și sunt valabile numai în limita stocului.